BT Yardım Masası Hizmeti

Tanım
Kurumlara yönelik bilişim teknolojileri teknik destek hizmetlerinin, dış kaynak modeliyle;
BT standartlarında, ölçeklenebilir ve uygun maliyetlerle sağlanmasıdır.
Hizmetler
- Telefonla ve Uzaktan Erişimle Destek Hizmeti
- Yerinde Destek & Ziyaret
(Uzaktan çözülemeyen problemler için yerinde sorun tespit ve çözüm hizmeti)
- Çözüm Analiz Danışmanlık
(operatör – altyapı – yazılım – donanım)
- Web Admin Güncelleme ve Sosyal Medya Yönetimi (Kurum içinde tanımlı iş süreçlerini devir almayı kapsamaktadır)
- Hizmet/Servis Raporlama
- Kurumsal Uygulama System Admin
(Şirket içi kullanılan yazılım ve uygulamaların dış kaynak sistem admin hizmeti)
- SLA Kapsamında Hizmet Sağlanır (Opsiyonel)
- Yerinde Teknik Destek Uzmanı (Opsiyonel)
(Müşteri lokasyonunda tam zamanlı teknik destek personeli bulundurma hizmeti)
- Paket ücretleri yukarıdaki tabloda yeralan çağrı adetleri baz alınarak belirlenmiştir. Toplam çağrı adedi 2 ay üst üste paket limitini aşarsa bir üst paket teklif edilir.
- Özel web tasarım ve uygulama hizmetleri için ayrı teklif verilir.
- Opsiyonel Hizmetler teklif bazlıdır ve en az 1 yıllık hizmet anlaşması gerektirir.