2 yılda yaklaşık olarak 2000,000 çağrı karşıladık.
Çağrı süremiz ortalama 10 dakikadır.
Çağrı Çözüm oranlarımız yaklaşık % 70’dir.
Çözülen çağrılarımızın yaklaşık % 50’ sinde Uzaktan Yönetim yöntemini kullandık.
Bilgisayar, Tablet, Cep Telefonlarına Uzaktan Bağlantı kurabilmekteyiz.
Çağrılarımızın yaklaşık % 60’ u mobil ağırlıklı gelmektedir.
% 30 internet, diğer % 10 bilgisayar, multimedya ve ilgili çağrılardır.
AÇIKLAMA
• Faaliyetlerimizi, kurumsal müşterilerimizin beklentilerine ve yasal mevzuata uygun olarak gerçekleştirmek,
• Kalite ve verimliliğimizi sürekli geliştirmek,
• Müşteri bilgilerinin korunması ve gizliliğinin sağlanması için bütünlük ve erişilebilirlik ilkelerine bağlı tüm önlemleri almak,
• Hizmetlerimizi; tecrübelerimizin kattığı bilinç ve günün şartlarına en uygun teknolojileri kullanarak zamanında ve doğru gerçekleştirmek,
• Müşterilerimizin ve çalışanlarımızın memnuniyetini ilke olarak benimsemek ve memnuniyeti arttırıcı faaliyetlerde bulunmak,
• Tüm şikâyetleri zamanında değerlendirmek ve şikâyete sebep olan mağduriyeti gidermek,
• Müşteri şikâyetlerini, müşteri memnuniyetini arttırmayı sağlayacak fırsatlar olarak görmek ve değerlendirmek,